Ostmine / Tellimine

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas toimub tellimine?

Valige e-poest toode, mida tellida soovite. Kui tootel on ka lisavarustust (lisatarvikud), valige ka soovikorral need.
Kõik teie poolt valitud tooted lisanduvad automaatselt ostukorvi.
Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage ESITA TELLIMUS.
Tellimuses tuleb täita kõik * tähistatud lahtrid.

Kuidas ma leian sobiva toote koos kõige vajalikuga?

Kui tekib küsimusi või soovite nõu toote valikul/komplekteerimisel siis võtke enne toote ostmist meiega ühendust. Heameelega juhendame teid valiku tegemisel.

Märge (küsi hinda) tootel?

Juhul kui huvitab toode märkega (küsi hinda), saatke palun hinnapäring, kõikidel toodetel ei ole veel hindu kuvatud. Kõige lihtsam on seda teha toote alt tagasiside vormi kaudu: Tootepäring

Kuidas tellitud kauba kätte saab?

Kauba kättesaamise variante on mitmeid:

Saadame kaubad Teile kulleriga.
Samuti on võimalus kaubale ise järgi tulla.

Kui pikk on tarneaeg?

Kaubad tellitakse tootjailt lähtuvalt konkreetse kliendi tellimusest, millest tulenevalt võib toodete tarneaeg olla kuni 2 nädalat. Kui tellitud artikli tarneaeg kujuneb mingil põhjusel oluliselt pikemaks, kui e-poes märgitud, teavitame kindlasti teid sellest aegsasti. Soovi korral saab tellimuse tühistada ja me tagastame sinu tasutud raha.

Enim müüdavad tooted on meil laos olemas.

Kuidas toimub maksmine?

Kõik e-poes olevad hinnad on Eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Hetkel ei saa meie e-poes kahjuks tasuda otse pangalingi kaudu.
Peale tellimuse vormistamist, saadetakse Teie e-mailile arve, mille saate mistahes panga kaudu tasuda. Tellimuse eest tasumine toimub ettemaksuna. Tellimus jõustub peale arve tasumist.

Kuidas ma saan kauba tagastada?

E-poest ostetud toodetele kehtib 14. päevane tagastusõigus. Ostjal on õigus tagastada kaup ilma põhjenduseta 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab ostja tegema müüjale vastavasisulise avalduse e-maili teel info@hessen.ee ning tagastama seejärel kauba kokkulepitud korras. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.
Tagastatav kaup peab olema terve, originaalpakendis (pakend terve) ja kasutamata.
Raha tagastatud kauba eest kantakse ostja arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 5 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest müüja poolt

Kui pikk on toodete garantii?

Kõikidele toodetele kehtib tootjapoolne garantii 5 aastat.

Kas PAX tooted on sertifitseeritud?

Kõik PAX tooed omavad CE ja S Intertek for European Product Safety sertifikaate

Updating…
  • Ostukorvis ei ole tooteid.